مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان

                  

 

 

با سلام خدمت هوادارای عزیزم
باز من نمیدونم این شایع ها چه جوری پخش میشه
خب اگه من فوت کردم کی تو کنسرت کیش میخوند؟
کی براتون تو فیسبوک مینویسه؟
من حالم خوبه
بازم بگم؟
دوستتون دارم تا ابد
مرتضی پاشایی

 

 

 

برای ورود به چت روم "خانواده خاص" کلیک کنید..

ورود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
[ جمعه 29 فروردين 1398برچسب:مرتضی پاشایی, ] [ 13:22 ] [ Lida ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ